Werkwijze

Hoe werkt Nexus Cleaning?

We willen ons in onze werkwijze onderscheiden en streven naar een langdurige relatie met onze klanten. Tevredenheid, transparantie, Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen, innovatie, kwaliteit en waarmaken zijn onze uitgangspunten. U mag ons aanspreken op het door ons bereikte resultaat. We zijn werkzaam in de regio Venray, Horst, Venlo, Boxmeer en Helmond.

Schoonmaak, glasbewassing en vloerenonderhoud

  • In een kennismakingsgesprek bespreken we uw wensen met betrekking tot de uit te voeren werkzaamheden. We maken een uitgebreide inventarisatie van het object en de uit te voeren werkzaamheden. Eventuele glasbewassing en periodiek vloerenonderhoud nemen we indien u dat wenst, daarin mee. De werkzaamheden worden uitgebreid omschreven, in uren gekwalificeerd en financieel gewaardeerd. U ontvangt een offerte.
  • Bij overeenstemming wordt er de grootste zorg besteed aan werkvoorbereiding. Hier wordt zorg gedragen voor een gedegen planning, gebouwrouting, instructie en werkprogramma’s waardoor bij aanvang van de werkzaamheden dit voor iedereen helder is en zonder problemen kan verlopen. We maken een risico inventarisaie zodat we eventuele arbeidsrisico’s voor onze medewerkers kunnen verkleinen.
  • Dan starten we, daar waar nodig in samenwerking met de opdrachtgever- met de implementatie: Het kennisnemen van de bedrijfsregels op de locatie, afspraken maken over sleutelbeheer en toegangscontrole. Voor de uitvoering van reguliere schoonmaakwerkzaamheden, worden op uw locatie 2 kleine rfid chips aangebracht waardoor onze medewerker zijn starttijd en eindtijd steeds bij u kan registreren.

  • U ontvangt uw eigen inlogcode voor toegang tot onze werkplanningen, uitgevoerde resultaatmetingen, uw facturen en de historie.
  • Om onze dienstverlening nauwgezet te kunnen volgen zijn vaste overlegmomenten van groot belang. We maken hiervoor gebruik van verschillende communicatiemiddelen en spreken met u een aantal vaste overlegfrequenties af waarbij diverse onderwerpen aan bod komen.
  • Om ervoor te zorgen dat we in een korte tijd het gewenste resultaat behalen, is er tijdens de beginperiode extra begeleiding en vindt er frequenter een kwaliteitsmeting plaats.

Gebouwenbeheer en opruimwerkzaamheden

  • We starten met het bespreken van uw wensen en verwachtingen en maken een analyse van de uit te voeren werkzaamheden en het door u gewenste resultaat. Dit kunnen eenmalige of structurele werkzaamheden zijn. Dit vertalen we in een werkplan en in een offerte voor u.
  • Bij overeenstemming maken we afspraken over de aanvang en de evaluatiemomenten van de werkzaamheden.

  • U ontvangt tevens uw persoonlijke inlogcode voor onze website. Hier kunt u het overzicht vinden van de gemaakte afspraken en de vorderingen van de werkzaamheden.
  • Nadat de werkzaamheden klaar zijn evalueren we of de uitvoering voldaan heeft aan het gewenste resultaat en de gemaakte afspraken.

Waterschade

Bij waterschade kunt u contact met ons opnemen. Wij zijn in staat om snel op uw verzoek te reageren. We kunnen u helpen bij het wegzuigen van het water wanneer u waterschade heeft. Na waterschade volgt er meestal ook veel extra schoonmaakwerk. Ook dit schoonmaakwerk verzorgen wij graag voor u.

Glazenwasser particulier

  • Bent u particullier?We maken met u afspraken over de frequentie van het wassen van de ramen.
  • We werken met vaste tarieven welke afhankelijk zijn van de tijd die nodig is om de ramen van uw woning te wassen. Voor een aantal typen woningen kunt u hier een prijsindicatie vinden. Indien uw woning afwijkt van de genoemde typen, doordat u bijvoorbeeld een serre heeft of uw woning beschikt over een groter raamoppervlakte dan genoemd, maken we voor u een offerte op maat.
  • U kunt een keuze maken of onze glazenwasser om de 4,6,8 of 12 weken uw ramen komt wassen. Wilt u incidenteel nog een keer extra uw ramen gewassen hebben? Laat het ons weten want dan plannen uw woning in.

  • We spreken samen een jaarplanning af. U ontvangt een persoonlijke inlogcode voor onze website. Hiermee kunt u ten alle tijden de werkplanning en de facturen terugzien. Uiteraard kunt u extra gewenste wasbeurten aan ons doorgeven. Ruim voordat we bij u komen herinneren we u daaraan via de e-mail.
  • U ontvangt een factuur nadat we het werk uitgevoerd hebben. Nadat we bij u geweest zijn vragen we naar uw tevredenheid. We willen graag helder communiceren met u, onze kwaliteit waarborgen en onze afspraken nakomen.

Heeft u vragen, opmerkingen of klachten?

Uiteraard kunt u op meerdere manieren contact met ons opnemen indien u vragen of opmerkingen heeft. Ook vinden we het fijn als u eventuele klachten bij ons aangeeft. In dat geval kunnen we er iets aan doen. We behandelen deze klachten erg serieus en ondernemen hierop actie. We doen ons uiterste best om een plezierige en langdurige relatie met u aan te gaan waarbij u tevreden bent over onze schoonmaak!

Wilt u meer weten over de mogelijkheden voor u? Neem dan contact met ons op voor een vrijblijvende kennismaking.
Wij zijn een schoonmaakbedrijf uit Venray en komen u graag helpen! Wij werken in de regio Venray, Horst, Venlo, Boxmeer, Deurne en Helmond.